Λοιπόν, κάτι παίζει στον Δήμο Θερμαϊκού και δεν είναι απλώς άλλος ένας καφές με θέα στο κύμα. Εδώ μιλάμε για "στρατηγικές βιώσιμης τουριστικής ανάπτυξης", "επενδυτική εξωστρέφεια" και "οικοδόμηση τουριστικής ταυτότητας". Ναι, σωστά διάβασες. Ο Δήμος που κάποτε συνδέαμε με ψιλικατζίδικα που κλείνουν στις 9 και ηλιοκαμένους που τσακώνονται για ομπρέλες, τώρα στοχεύει ψηλά.
👔 Είχαμε εκδήλωση – σοβαρή! Στο Kyma Beach Bar, γιατί φυσικά κάθε σοβαρό εγχείρημα τουριστικής αναγέννησης ξεκινά με θέα τη θάλασσα και ποτήρι Aperol στο χέρι. Εκεί, εκπρόσωποι, φορείς, επιχειρηματίες και σύμβουλοι μας έδειξαν το μέλλον: επενδύσεις, Airbnb με αρχιτεκτονική ταυτότητα και... οργανωμένες συνεργασίες που υπόσχονται να βγάλουν τον Θερμαϊκό από τη ναφθαλίνη.
🍽️ Από τους τύπους της Ergon μέχρι το Trekking Hellas και κάμπινγκ που ονειρεύονται να γίνουν ινσταγκραμικά resorts, όλοι δήλωσαν παρόντες για να χτίσουν κάτι φρέσκο. Ή τουλάχιστον κάτι που να φαίνεται ωραίο στο drone shot.
💬 Και κάπου εκεί ανάμεσα στα πάνελ και τις παρεμβάσεις, άρχισε να ξεπροβάλλει αυτό το κάτι-σαν-όραμα: να γίνει ο Θερμαϊκός προορισμός. Με τα όλα του. Και με λίγο φιλτράκι βιωσιμότητας από πάνω, για να δείχνει πιο Green Deal-friendly.
🎯 Ο στόχος; Εξωστρέφεια, επενδυτές, τοπική ενεργοποίηση και –γιατί όχι– ένα rebranding που να λέει: "Ξέχνα το παλιό image, εδώ μιλάμε για καλοκαίρι με σχέδιο".
😎 Αν θα πετύχει; Ποιος ξέρει. Πάντως, είναι σίγουρα η πρώτη φορά που ακούσαμε τη λέξη "στρατηγική" τόσες φορές χωρίς να είναι κουβέντα για μπάλα.
Μέχρι τότε, βάζουμε αντηλιακό, παρακολουθούμε τις εξελίξεις και αναρωτιόμαστε: είναι η βιώσιμη τουριστική ανάπτυξη το νέο σουβλάκι με θέα;